Σήμερα θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας ένα άρθρο από το “Travel Agent” που μας έκανε να χαμογελάσουμε και να σκεφτούμε θετικά. Έφερε στο μυαλό τις ταξιδιωτικές εικόνες και τους ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο, μας έκανε να απολαύσουμε λίγη ελευθερία, μας υπενθύμισε τη σημασία του να είμαστε σε θέση να ανακαλύψουμε νέα μέρη και πάνω απ ‘όλα αναγνώρισε την αξία και τον κρίσιμο ρόλο των ταξιδιωτικών πρακτόρων.

Το 2020 είναι η χρονιά που μάθαμε ότι η ζωή είναι εύθραυστη και η ελευθερία να περιπλανιέσαι στον κόσμο ακόμη και στις γειτονιές μας μπορεί να αφαιρεθεί σε μια στιγμή.

Η ισχυρή ανθρώπινη επιθυμία να ταξιδέψει κανείς, το 2021, θα παραμείνει αδιάκοπη – ίσως ακόμη και ενισχυμένη – λόγω του COVID-19 και θα ενεργήσει ως οδηγός για να ωθήσει την ταξιδιωτική βιομηχανία και τις τοπικές, περιφερειακές και εθνικές βιομηχανίες να καινοτομήσουν γρήγορα και να κάνουν τα ταξίδια ασφαλέστερα, πιο άνετα και πιο ευχάριστα.

Η πρόβλεψη του μέλλοντος είναι αδύνατη, αλλά είναι σημαντικό να φανταστεί κανείς ένα μέλλον Εδώ είναι μερικές τάσεις που βλέπουμε να διαμορφώνουν τα ταξίδια το 2021.

  1. Swipe right on tech:η τεχνολογία χωρίς αφή θα εμπνεύσει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών

Η διαφάνεια, η σαφής επικοινωνία και οι απρόσκοπτες πληρωμές και η επιβίβαση είναι οι ξεκάθαροι νικητές του 2021. Σε μια πρόσφατη έρευνα που διενήργησε η Censuswide, περισσότεροι από τέσσερις στους πέντε ταξιδιώτες δήλωσαν ότι η τεχνολογία θα αυξήσει την εμπιστοσύνη τους για να ταξιδέψουν τους επόμενους 12 μήνες.

Επίσης, βλέπουμε ήδη πολλά αεροδρόμια να υιοθετούν τα test COVID-19 ταχέων αποτελεσμάτων για να κινητοποιήσουν τα ταξίδια, να διευκολύνουν τις ανησυχίες και να αποφύγουν την ανάγκη καραντίνας.

  1. Ταξιδιωτικοί Πράκτορες: Μην φύγετε από το σπίτι χωρίς αυτόν.

Αναγνωρίζεται ο σημαντικός ρόλος των ταξιδιωτικών πρακτόρων.

Η πανδημία χρησίμευσε στο να τονίσει τον κρίσιμο ρόλο των ταξιδιωτικών πρακτόρων – όποιος δεν το είχε το 2020 πιθανότατα το μετάνιωσε. Ως αποτέλεσμα, το 2021 θα δύομε τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να γίνονται οι πηγές κάθε γνώσης.

Επομένως, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 40% των παγκόσμιων ταξιδιωτών αναμένουν ότι οι ταξιδιωτικοί πράκτορές τους θα είναι έτοιμοι για την επίλυση προβλημάτων και θα παρέχουν περισσότερες προτάσεις. Με μια σημαντική αβεβαιότητα και κανόνες καραντίνας να αλλάζουν εβδομαδιαίως, οι ευκαιρίες για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες γίνονται άφθονες, ενώ μετατρέπονται σε αναντικατάστατες πηγές πληροφοριών.

  1. Ταξιδέψτε με αντίκτυπο

Πριν από τον COVID, υπήρχε μια αυξανόμενη κατανόηση του αντίκτυπου που έχει το ταξίδι στον κόσμο γύρω μας.

Η επιβεβλημένη παύση που δημιουργήθηκε από την πανδημία έδωσε στους ταξιδιώτες και στον ευρύτερο ταξιδιωτικό κλάδο την ευκαιρία να σκεφτούν βαθιά για το πώς κινούμαστε γύρω από τον πλανήτη – για αναψυχή, για οικογένεια και για εργασία.

Οι ταξιδιώτες θέλουν επίσης να κάνουν κάτι καλό: μια πρόσφατη έρευνα διαπίστωσε ότι το 68% των ταξιδιωτών θέλει τα χρήματα που ξοδεύει για ταξίδια να επιστρέψουν στην κοινότητα.

Το 2020 είχαμε το χρόνο να σκεφτούμε τι χάσαμε – το ταξίδι δημιουργεί εν συναίσθηση, προκαλεί συνδέσεις και δημιουργεί φιλίες. Τα ταξίδια μπορούν επίσης να φέρουν πολύτιμη οικονομική ανάπτυξη σε απομακρυσμένες κοινότητες και να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να μάθουν από μοναδικούς πολιτισμούς και διαφορετικούς τρόπους ζωής.

Η περιπλάνηση των ταξιδιωτών θα είναι ισχυρότερη από ποτέ – θα είναι ένα έτος ανανέωσης και επανασύνδεσης. Ωστόσο, οι άνθρωποι θα είναι πιο ευσυνείδητοι σχετικά με τον τρόπο που ταξιδεύουν: θα θέλουν να ελαχιστοποιήσουν το αποτύπωμα του ταξιδιού τους και να βεβαιωθούν ότι η παρουσία τους έχει θετικό αντίκτυπο στον προορισμό τους.

Πηγή: phocuswire – travel-agent

You May Also Like